Avea Çağrı Yönlendirme Nasıl Yapılır

Konusu 'GSM Operatörleri' forumundadır ve Yavuz tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

  1. Avea Çağrı Yönlendirme Nasıl Yapılır?

    Avea Çağrı Yönlendirme Nasıl Yapılır

    Avea çağrı yönlendirme prosedürü aşağıdaki gibidir.

    Çağrı Yönlendirmeyi Devreye Sokma / Devreden Çıkarma

    Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.

    XXX YYY YY YY, çağrıyı yönlendirmek istediğiniz sabit hat ya da cep telefonu numarasını (alan kodu ile birlikte) temsil etmektedir.

    1. Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 2 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 2 1 # Gönder
    Durum kontrolü * # 2 1 # Gönder

    2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 6 7 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 7 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 7 # Gönder

    3. Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir. Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer.

    Devreye sokma * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 1 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 1 # Gönder
    Çağrı yönlendirme süresi ayarı * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY * *
    Belirlenen Süre (saniye sayısı)
    # Gönder

    4. Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 6 2 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 2 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 2 # Gönder