Avea Yeni Reklam Kampanyası

Konusu 'GSM Operatörleri' forumundadır ve Yavuz tarafından 19 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. Avea Yeni Reklam Kampanyası 2012

    2012 Avea Yeni Reklam Kampanyası

    Avea yeni bir reklam kampanyası hazırlıyor. Bu çalışma sadece bir reklam kampanyası değil aslında. Kalıcı bir operatör hizmeti. Kullanıcılarının rahat ve kesintisiz bir görüşme yapabilmesi için hazırlanmış bir çalışma. İşte kampanya ile ilgili diğer detaylar.

    Avea A Kalite Kapsama Alanı Sadece kapsama oranı ile ilgili bir ölçümlemeden çok daha fazlası, temel bir hizmet kalitesi standardıdır. Avea A Kalite Kapsama Alanı Tüm Türkiye’nin rahat ve kesintisiz iletişim kurabilmesi için, kendisine şart koştuğu bir zorunluluktur.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) GSM Operatörlerine şart koştuğu aşağıdaki hedef kriterlerden daha iyi performans gösterilmesidir.

    Abonelerin konuşmaları esnasında çağrının kesilmesinin (arama başarısızlık oranı) %2 veya altında olması gerekmektedir. BTK’ya raporlanan, 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer %0,5’dir.

    Aboneler aramak istedikleri numarayı tuşlayıp çağrıyı başlattıklarında şebekenin meşgul olması veya uygun kanal olmaması nedeniyle ana santrale bağlananmama durumunun (arama blokaj oranı) %5 veya altında olması gerekmektedir. BTK’ya raporlanan, 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer %0,05’dir.

    Abonelerin arama tuşuna bastıklarını takiben çağrı kurulanana kadar geçen sürenin (aramanın kurulma süresi) 10 saniyeye eşit veya daha altında olması gerekmedir. BTK’ya raporlanan, 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer 4 saniyedir.

    Abonelerin arama sırasında algıladıkları ses kalitesinin, ortalama kanaat değeri ölçümüne göre (MOS-Mean Opinion Score) 5 üzerinden 3,5 veya üzeri olması gerekmektedir. BTK’ya raporlanan 2012 yılı 2. Çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer 3,64’dür.

    Abonelerin gönderdikleri SMS’lerin başarılı olarak ulaşma oranının %95 veya üzerinde olması gerekmektedir. BTK’ya raporlanan bu kısa mesaj hizmeti (KMH), 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer %99,77’dir.

    Abonelerin gönderdikleri SMS’lerin bir noktadan diğerine teslim süresinin 15 saniye ya da daha altında olması gerekmektedir. BTK’ya raporlanan bu kısa mesaj hizmeti (KMH), 2012 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre Avea için bu değer 3,63 saniyedir.

    22.000 noktadaki kapsama altyapımız ile, müşterilerimize daha iyi bir çekim kalitesi deneyimi sunabilmektir.

    Tüm Türkiye genelinde %98’e varan , yaklaşık 20 ilde ise %99’u aşan nüfus kapsama oranlarıyla, Avealıların kesintisiz ve rahat iletişim hakkını kullanabilmesidir.

    Sadece ses ve konuşmada değil, multimedya ve internet kullanımlarında da, artan hız demektir.

    Avea’nın durmaksızın sürdürdüğü teknoloji yatırımlarının en önde geleni, Avealılar için, sürekli ve heyecanla çalışan uzman teknoloji ekibidir.

    Müşterilere verdilen, sürekli artan çekim kalitesi sözünün gerçekleşmesi, 13 milyon Avealının , Avea’nın çekim kalitesine güvenidir.alıntı