Basketbolda Zıplama Teknikleri

Konusu 'Spor Merkezi' forumundadır ve Nehir tarafından 4 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Basketbolda Zıplama Teknikleri Nelerdir

    1- ilk olarak en az 40 cm uzunluğunda iki tane engel bulmalı ( sehpa, çanta.... ) Daha sonra bu engelleri aralıklı bir şekilde koyun. Engeller konduktan sonra üstlerinden zıplayabildiğiniz en üst noktaya kadar zıplayın.Bu hareketi 1 set 10 defa olacak şekilde 3 setten yapın.

    2- İlk alıştırmanın ardından duvara sırtınızı yaslayarak çömelin (sandalyeye oturur gibi ama altınızda sandalye olmayacak..)Neyse bu şekilde 1,5 dk. bekleyin. Bunu da 3 defa yapın.

    3- Engellerden bir tanesini aldıktan sonra çift ayak bi sağa bi sola zıplayın. Bunu da 3*10 setten yapın. Set aralarında 2 dk. dinlenme de war.

    4- 38*39;ün aynısı ama bu sefer tek ayak olacak.

    5- Daha sonra zıplayabildiğin kadar ileriye zıpla ve yere değdiğin anda bi daha zıpla(durmak yok). Bu şekilde bunu 10 defa yine 3 set halinde yap.

    6- Son olarak da konulan engellerden bi tanesini alıp üzerine in çık yaparak 3*10 setten yapabilirsiniz. Ama bu son olan yapılmayadabilir.