Çalışan Kadınlar İçin Diyet

Konusu 'Kadının Not Defteri' forumundadır ve Elif tarafından 28 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. Elif

    Elif Yönetici Admin

    Çalışan Kadın Diyeti

    Çalışan Kadınlar İçin Özel Diyet Önerileri

    Çalışan kadınların kolayca uygulayabileceği bir diyet listesi.Çalışanların daha hızlı kilo aldıkları söylenir ama çalışırken kilo almamak hatta kilo vermek de yine bayanların elindedir. Çalışan diyeti kısa sürede etki göstermeyen bir diyettir. Diyette daha hızlı kilo vermek için önerilere harfiyen uyum göstermelisiniz.Diyetin günlük listesini vermeden önce çalışan diyeti yapanlar için bazı öneriler:

    [​IMG]

    -Çalışan bayanlar öncelikle kahvaltısını evde yapmalı.
    -Çalışırken 15-20 dakika aralıklarla kol ve bacaklar hareket ettirilmeli.
    - Saatte 1 olmak üzere ayağa kalkıp turlamak duygularınıza da iyi gelecektir.
    -Salata yemeye özen gösterin.
    -Karbonhidratlı gıdalardan, hamurlardan ve ağır yiyeceklerden sakının.
    - Çalışma bittikten sonra hafta sonları da olsa spor yapmaya özen gösterin.
    -Çalışmaya özel arabanızla gitmek yerine iş yerinin servisini veya toplu taşıma araçlarını tercih edin. Bu sayede fark etmeden dahi olsa güzel bir spor yapmış olacaksınız. Metabolizmanız hızlanacak ve daha hızlı daha düzenli kilo vereceksiniz.
    -İmkanınız varsa dahi kendi işinizi kendiniz halletmeye özen gösterin.

    Böylece hem sağlığınız açısından iyi olacak hem de iş arkadaşlarınızla daha kolay anlaşma sağlaya bileceksiniz.

    Çalışan Kadınlar İçin Diyet

    1. Gün:
    Kahvaltı: Şekersiz çay, 30 gram beyaz peynir, 25 gram kepek ekmeği, domates ve salata,
    Saat 10′da: 100 gram meyve (muz hariç)
    Öğle: 2 yumurtayla hazırlanmış menemen, 25 gram light ekmek ve salata
    Saat 16′da: 100 gram meyve
    Akşam: 200 gram tavuk ızgara, 1 tabak yağsız salata

    2. Gün:
    Kahvaltı: Şekersiz limonlu çay, 1 ince dilim salam, 25 gram ekmek, domates ve salatalık
    Saat 10′da: 100 gram meyve
    Öğle: Yarım porsiyon yağsız döner, 1 bardak ayran ve salata
    Saat 16′da: 100 gram meyve
    Akşam: 200 gram bonfile, az yağlı salata

    3. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz limonlu ıhlamur, 1 adet yağsız tost ve salata
    Saat 10′da: 100 gram meyve
    Öğle: 3 adet sosis ızgara, ½ haşlanmış patates ve salata
    Saat 16′da: 100 gram meyve
    Akşam: Balık (hazırlanışı serbest), 2 parça kibrit kutusu büyüklüğünde helva, salata

    4. Gün:
    Kahvaltı: 250 gram light süt, 100 gram meyve, 1 dilim ekmek
    Saat 10′da: ¼ simit
    Öğle: 150 gram ızgara köfte, 1 porsiyon patlıcan salata, 25 gram light ekmek ve salata
    Saat 16′da: 100 gram meyve
    Akşam: Meyve salatası, serbest

    5. Gün:
    Kahvaltı: Şekersiz çay, 25 gram kepek ekmeği, 30 gram kaşar peyniri, 1 domates ve salatalık
    Saat 10′da: 100 gram meyve
    Öğle: ½ pizza, 1 bardak ayran ve salata
    Saat 16′da: 1 bardak meyve suyu, 4 adet diyet bisküvi
    Akşam: 4 kalem pirzola, 1 zeytinyağlı enginar, 1 dilim light ekmek ve salata

    6. Gün:
    Kahvaltı: 1 bardak meyve suyu, 1 adet poğaça, 6 tane zeytin
    Saat 10′da: 100 gram meyve
    Öğle: 400 gram light yoğurt, 25 gram kepek ekmeği, 200 gram havuç haşlama
    Saat 16′da: 100 gram meyve
    Akşam: Karışık ızgara, serbest, Az yağlı salata

    7. Gün:

    Kahvaltı: Şekersiz çay, 2 adet sosis ızgara, 1 dilim kepek ekmeği, domates ve salata
    Saat 10′da: 100 gram meyve
    Öğle: 1 porsiyon ton balıklı sandöviç, 1 bardak ayran
    Saat 16′da: ½ mısır
    Akşam: 180 gram salçalı biftek, 100 gram haşlanmış patates ve mantar, 1 porsiyon az yağlı salata