Egzersiz Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Elif tarafından 6 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Elif

    Elif Yönetici Admin

    Egzersiz yaparken dikkat etmeniz gereken bazı konular var. Egzersize ilk başladığınız gün, kendinizi çok yormayın. Gün be gün hareketlerin süresini ve yoğunluğunu arttırın.

    Bazı durumlarda dengeli beslenme, rejimde tek başına işe yaramıyor. Ancak düzenli egzersizle dengelendiği zaman, istenen sonucu vereceğinden emin olabilirsiniz.

    Yaptığınız egzersiz hareketlerinin yanı sıra, etkili ve dengeli bir kilo kaybı için mutlaka günde 20 dakika yürüyün veya yavaş tempoda koşun.

    [​IMG]

    Egzersiz yaparken, içinde kendinizi rahat hissedebileceğiniz kıyafetler giymeye özen gösterin.

    Hamileyseniz veya herhangi bir fiziksel rahatsızlığınız varsa, bir doktora danışmadan kesinlikle egzersiz yapmayın.

    Asansör yerine her zaman merdiveni tercih edin. Aynı anda iki basamak birden çıkmaya çalışın.

    Otobüsteyseniz, evinize ve işyerine varmadan 2 durak önce inin ve geri kalan yolu, hızlı ve tempolu adımlarla yürüyerek tamamlayın. Bir sonraki sefere 3 durak önce otobüsten inin.

    Otururken, bir bacağınızı ayaklarınız tavana bakacak şekilde havaya kaldırın. 10'a kadar saydıktan sonra, yere indirip bu kez diğer bacağınızı kaldırın.

    Hareketli bir parça açın ve 12 dakika boyunca odanızda dans edin.