Galaxy S4 ağda kayıtlı değil hatası çözümü

Konusu 'Akıllı Telefon inceleme' forumundadır ve Demir tarafından 5 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Galaxy S4 ağda kayıtlı değil hatasının çözümü

    Galaxy kullanıcılarının çoğunun karşılaştığı bir sorun ağda kayıtlı değil hatası. Hatta diğer Android kullanıcıları da bu durumdan muzdarip olabiliyorlar. Genellikle böyle durumlarda karşılaştığımızda yaptığımız telefonu resetlemek bu kez işe yaramayabilir :)

    s4-agda-kayitli-degil.jpg

    Bu adımları izleyerek sorunu çözmeniz daha kolay olacaktır:

    Telefonunuzun bataryasını ve SIM kartınızı çıkarın. 10-15 dakika bekleyin ve sonra SIM kartınızı takarak cihazı yeniden açın. Sonra Ayarlar --> Diğer ayarlar --> Mobil ağlar --> Ağ operatörleri adımlarını uygulayın. Arama yapın ve 3-5 dakika bekleyin. Daha sonra gelen operatörünüzün üzerine dokunun ve ağa kaydedin.

    Bir başka yöntem ise şu şekilde: Telefonunuza başka bir SIM kart takın. Kendi SIM kartınızı da başka bir telefona takın ve 10 dakika bekleyin. Sonra da kendi SIM kartınıza dönün.

    Bunlar çözüm olmadıysa geriye kullandığınız operatörün müşteri hizmetlerini aramak kalıyor.
     

  2. teşekkürler
     

    Son düzenleyen: Moderatör: 29 Ocak 2015