Kilo Verdiren Öneriler

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Elif tarafından 7 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. Elif

    Elif Yönetici Admin

    Hızlı Kilo Verdiren Öneriler

    Bir atıştırma atağı esanısında çoğu kişi kendini kontrol etmekte zorlanır.Bu risk altındaysanız, güçlü bir nane aromalı şekersiz sakız çiğneyin. İşten sonra yemek hazırlamak, televizyon izlemek veya internette gezinmek bilinçsizce atıştırmak için tehlikeli durumlardan bazılarıdır.
    Bazılarının bir kaç dakikalığına çatalı bıraktıkları bir yemek molası olur. Bu doyduğunuzun, ancak tıka basa dolmadığınızın bir sinyalidir. Çoğu kişi bunu kaçırır. Bu dakikaları fırsat bilin ve bir ısırık daha almayın.
    [​IMG]

    Günlük 100-200 daha az kalori almak için tabağınızı veya kaselerinizi küçültmektebilirsiniz.Bu yılda 5-10 kilo vermeniz demektir. Göz aldatmacası gibi göründüğünden hiç kimse her gün 200 kalori daha az aldıklarını fark etmemiştir.
    Anketlere göre “her zaman zayıf” olan ve başarıyla kilo veren insanlar bunu uygulamaktadır. Porsiyonu birkaç defa ölçtükten sonra bu otomatik hale gelecektir.Küçük atıştırmalarla yemekte servis tabaklarını sofrada bulundurmayarak bunu kolaylaştırın.

    Batılılar genellikler tıka basa doyana kadar yemeye şartlanmıştır ama Okinawa sakinleri %80 doyana kadar yerler. Bu doğal incelme alışkanlıklarının adı: Hara hachi bu.
    Herkesin bildiği gibi restoran yemekleri kilo aldırır, bu nedenle porsiyonları kontrol altında tutmak için aşağıdaki özel yöntemleri uygulayın.
    Ana öğün olarak bir aperatif sipariş edin.
    Başlangıç yemeğini bir arkadaşınızla paylaşın.
    Çocuk menüsü seçin.
    Yemeğiniz masaya gelmeden önce yarısını paket yaptırın.
    [​IMG]

    Başlangıç yemeğini fazladan salata ile tamamlayın.Tabağın yarısı sebze ile dolu olsun.
    Daha sık vejetaryen öğünler yemek zayıflatıcı bir alışkanlıktır.
    Vejetaryenler et yiyenlere göre % 20 daha az kiloludur. Bunun birçok nedeni olsa da baklagiller önemli bir rol oynamaktadır.
    Fasulye burger, mercimek çorbası ve diğer lezzetli baklagillerle yapılan yemekler liflerle doludur. Oysa çoğu kişi, sizi daha az kalori ile doyuran bu önemli besinlerin ancak yarısını tüketmektedir.

    Her gün 100 kalori yakarak, diyet yapmadan yılda 5 kilo verin. Aşağıdaki aktivitelerden birini deneyin.

    1,5 km, yaklaşık 20 dakika yürüyün.
    10 dakika koşun.
    30 dakika ev işi yapın.