Kilo vermek için akşam yemeğinde ne yenmeli?

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Mira tarafından 27 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Kilo vermek için akşam yemeğinde neler yenmesi gerekiyor?

    Akşam yemeği, diğer öğünlerin aksine, çok az enerji gerektirir. Akşam yemeklerini hem hafif menülerden seçmek hem de erken yemek, büyüme hormonunun daha çok salgılanmasını sağlayacaktır büyüme hormonunun salgılanması, kilo vermek isteyen kişiler açısından çok önemli olduğunun unutulmaması gerekmektedir.

    Akşam yemekleri mutlaka erken yenmelidir. Bu öğünde et, tavuk ve balık yağsız olarak ve yanında salata ile tüketilebilir. Ya da bir sebze yemeği, yanında çorba ve yoğurt tercih edilebilir. Bu tarz bir beslenme oldukça yararlı olacaktır. Akşam yemeğini hafif ve erken saatlerde yiyenler, kilolarını korumakta da sorun yaşamayacaklardır.

    Akşam yemeğini daha geç saatlerde, örneğin 21.00 gibi yemek zorunda kalan kişiler, saat 17.00-18.00 gibi bir ara öğün yapmalıdırlar. Bu öğünü geç yiyenler daha çok hafif gıdalar tüketmelidir. Örneğin bir sebze ve salata ya da bir meyvenin yanında yoğurt tercih edenler, zayıflamakta bir sorun yaşamazlar. Ama bunun öncesinde mutlaka bir ara öğün yapmak, akşam yemeğinde daha az yemeyi sağlayacaktır.

    Akşamüzeri saat 18.00-19:00 gibi kan şekeri çok fazla düşer bu nedenle bu saatlerde bir ara öğün yemiyenler akşam yemeğinde çok fazla yeme ihtiyacı duyacaklardır.Bu nedenle akşam yemeğinizi mutlaka erken yemelisiniz ayrıca geç yemeniz gerekiyorsa 5 gibi ara öğün tüketmeniz gerektiğini unutmamalısınız.

    aksam-yemeginde-ne-yenmeli.jpeg