Kısa Sürede Bacak Kası Geliştirme

Konusu 'Sağlık Rehberi' forumundadır ve Lavinia tarafından 3 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Bacak kasları nasıl geliştirilir?

    Bacak kaslarınızı en çok çalıştıracak egzersizler yürüyüş, bisiklete binme ve koşmadır. Günlük en az 20 dakikalık yürüyüşler sayesinde bacak kaslarınızı geliştirebilirsiniz. Bacak kasları en çabuk toparlanan ve belirginleşen kaslardır. Bu nedenle yapılacak en basit hareketler bile bacak kaslarınızın gelişmesine yardımcı olacaktır. Ayrıca şu hareketleri de deneyebilirsiniz:

    Oturma - Kalkma Egzersizi

    Bacaklarınızı omuz genişliğinde açın ve elleriniz belinizde olsun ve dizlerinizi bükerek yavaş yavaş yere doğru oturun. Aşağı doğru inerken vücudunuzun üst kısmını hafif öne doğru eğin. Yukarı doğru kalkarken nefes verin. Bu hareketi yaparken belinizi ve dizlerinizi zorlamamaya özen gösterin.

    İleri Doğru Uzanma Egzersizi

    Sağ ayağınızla öne doğru bir adım atın. Sağ diziniz ileriyi gösterirken, sol diziniz yeri göstersin. Sol diziniz yere hafif dokunduktan sonra sağ ayağınız ile geri adım atın. Bu hareketi yaparken ayaklarınız hep ileriyi göstermelidir. Aynı hareketi sol bacağınız için de tekrarlayın. Bu hareket yapılırken sağ ve sol bacak birlikte çalışılır.