Kısa sürede fit olmak

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Mira tarafından 29 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Kısa sürede fit olmak için öneriler


    Kısa bir sürede daha sağlıklı ve kilolarınızdan kurtulmuş fit bir görünüme kavuşmak istiyorsanız aşağıdaki uzman önerilerini dikkate almalısınız.

    Öncelikle işe tokluk hissi veren besinler tüketerek başlamaya ne dersiniz.Tokluk hissi veren protein kasları kuvvetlendirir ve vücudu zinde tutar bu nedenle protein ağırlıklı beslenmeye özen göstermelisiniz. Kahvaltıda günlük 30 gram protein tüketmek açlık krizlerinin önüne geçecektir. Aynı zamanda yüksek protein tükettiğiniz öğünler %30 oranında daha hızlı çalışmasına sebep olduğunu unutmamalısınız.

    Öğün aralarında yaşadığınız açlık krizlerini bastırmak için yanınızda daima sağlıklı atıştırmalıklar bulundurun. Bir avuç badem veya fındık, elma, portakal gibi taze mevsim meyveleri, haşlanmış yumurta gibi besinler ara öğünleri sağlıklı geçirmenizi sağlayacaktır.Sebzeler pek çok kişi tarafından sevilmez. Fakat uzmanlar her öğünde sebze tüketilmesini öneriyor. Eğer sebze tüketmekten hoşlanmıyorsanız yapacağınız omletlere taze sebzeler ekleyebilirsiniz. Salatalarınızı çeşitlendirebilirsiniz. Ayrıca sebzeleri blenderdan geçirerek sularını içebilirsiniz.

    Tam tahıllı besinlerde mümkün olduğunca az katkı maddesi bulunur. beyaz ekmeği sofranızdan kaldırın ve yerine tam tahıllı ekmek tüketin. Eğer makarna yemek isterseniz kepekli olanları tercih edin. Lif kaynağı olan tam tahıllı besinler uzun süre tokluk hissi verecektir.

    bagirsaklair calistina besinler..jpg