Kısa sürede hızlı kilo verme

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Mira tarafından 1 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Kısa sürede hızlı kilo vermek için öneriler

    Kısa sürede kilo vermek istiyorsunuz ve bunu nasıl yapacağınızı bilemiyormusunuz.Hiç dert etmeyin uzmanların sizler için hazırladıkları önerileri dikkate aldığınızda sizde çok kısa sürede kilo vermeyi başaracaksınız.Kısa sürede kilo vermek isteyenler için uzmanların önerileri şöyle;

    Uzmanlar özellikle çocukluk yaş grubunda olanların hızlı kilo vermesinin büyük bir yanlış olduğu kanısındalar.Büyümekte olan bir kimsenin karbohidrat, kalsiyum, vitamin ve mineral gibi besinleri alması gerektiğini, kısa yoldan kilo kaybetmesinin hatalı olduğunu belirtiyorlar. Gelişmekte olan bir gencin haftada 1 kilodan fazla vermesi sakıncalıdır. Ayrıca kiloyu kaybetme şekli de çok önemlidir. Çünkü büyümekte olan çocukların temel besin maddelerini kesinlikle almaları gerekir.Hızlı kilo verme yolları ile amaç; vücudun su ve kas kaybı değil, yağ kaybı olmalıdır. Bu da belli bir süre, uygun bir diyet listesi ve egzersiz ile mümkün olmaktadır.

    Uzmanlardan sağlıklı ve hızlı zayıflamak isteyenler için öneriler;

    Akşam yemeğini erken vakitte yemelisiniz ve asla gece atıştırması yapmayın. Akşam yemeğiniz hafif olsun. Tok karna yatmaktan kesinlikle kaçının.

    Tatlı ve şekerli meyvelerden uzak durun:Yemeklerden sonra tatlı yemek adettir. Ama bu adeti artık unutalım. Yemeklerden sonra tok karnımıza, şekerli meyveler ve tatlı yememeliyiz. Dikkat edelim, sadece tatlılardan kaçınılmıyor, şekerli meyvelerden de uzak durmalısınız.Alkolden, gazlı, soğuk içeceklerden kaçınmalısınız. Ender Saraç, alkolün göbek bölgesinde yağ oluşturduğunu belirtiyor. Çünkü alkol besinlerdeki yağın emilimini arttırır.

    Öğün aralarında mümkün olduğunca ılık su ve yeşil çay içmeniz lazım.Erken kalkmak, zayıflamanız için çok önemli. Sabah erken kalkmalı ve egzersiz yapmalısınız. 15 dakikalık bir harekete ihtiyacınız var. Sabah yapacağınız yürüyüş, dans etmek gibi bir egzersiz ile vücut ısınızı hafif yükseltmenizde fayda var.

    Günü 6 parçaya bölerek, vücudun ihtiyaç duyduğu kadar besin tüketilmeli, küçük ve masum görünen fakat yağ ve şeker içeriği yüksek; yükte hafif pahada ağır ikramları geri çevirin.Porsiyonları küçültün, özellikle ekmeği azaltın.Su, yetişkinlerde vücudun toplamda yüzde 55-60'ını oluşturur. Bu nedenle vücudun ihtiyacı olan besin ve besin öğelerini alırken, yeterli miktarda suyun da alınması gerekir. Kilo verme esnasında metabolik artıkların uzaklaştırılması için, kilo alma esnasında da hücre yapımı için yeterli miktarda su alınmasının şart olduğu unutulmamalıdır.

    hizli-kilovermek-.jpeg