Kısa sürede karın kası yapma

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Mira tarafından 3 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Kısa sürede karın kası yapma hakkında bilgiler

    Kısa sürede karın kası yapmak istiyorsanız işte dikkat etmeniz gerekenler ve önemli olan öneriler;İlk olarak sabahları kalkar kalkmaz su içmelisiniz.İçeceğiniz su ılık olursa daha faydalı olduğunu bilmelisiniz.Ayrıca diyetisyenlere göre; bunu yapmamız yaklaşık 90 dakika sonra metabolizmamızın yüzde 24 daha iyi çalışmasını sağlıyor.Dahası, önceki araştırmalar da yeterli su aldığında vücuttaki kas hücrelerinin daha hızlı geliştiğini göstermektedir.Eğer kısa sürede karın kası yapmak istiyorsanız uzmanlar; günde en az 2,5 litre su içilmesi gerektiğini öneriyor.

    Son yapılan araştırmalara göre;kahvaltı etmeyenlerin sarkan göbeklere sahip olma ihtimali, kahvaltı edenlere göre 4,5 kat daha fazla oluyormuş.Ne kadar çok kahvaltı edersek, mide kası çıkarma ihtimalimiz o kadar fazla olur.

    Vücudumuzdaki yağ yakma enzimleri egzersize başladıktan sonraki 10 dakikadan sonra çalışmaya başlar ve 10 dakikaya kadar yapılan hareketler (koşu, ip atlama, bisiklet sürme, kürek çekme vs.) karbonhidrat yakmamızı sağlar. Bu zaman içinde depoladığımız yağları yakmadan spor yapmış oluruz ki bu pek yararlı olmaz. Kardiyo çalışmalarından netice almak için haftalık en az 25-30 dakika düzenli egzersiz yapmalıyız. Hızlı yağ yakımını sağlamak ve yağlardan kurtulmak istiyorsak kendimize haftalık egzersiz programı yaparak, bir gün dinlenip, bir gün kardiyo egzersizi yapıp ertesi gün tekrar dinlenip bir gün arayla kardiyo yapmamızı tavsiye ediyorlar. Tabi ki bu kişiden kişiye değişiklik göstermektedir.