Tüketici hakları şikayet iletişim

Konusu 'Web rehberi' forumundadır ve Elif tarafından 5 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Elif

    Elif Yönetici Admin

    Tüketici hakları şikayet

    Alo Şikayet Hattı

    Tüketici Hakları Merkezi (TÜ-MER)'in Tüketici hakları şikayet iletişim adresleri aşağıda yer almaktadır.


    Telefondan Tüketici hakları şikayet hattı numarası : (212) 611.10.00

    İnternetten Tüketici hakları şikayet iletişim adresleri: Tüketici merkezi siteleri ile E-Tüketici Projesine başvuruda bulunulabilir. Şikayetlere uygun dilekçe örneği E-Dilekçe Projesinden ücretsiz temin edilmektedir.

    TÜ-MER Şikayet Komitesi, Tüketicilerin şikayetlerine hafta içi hergün 09:30 - 13:00 ile 14:00-17:30 arasında cevap vermektedir. Ayrıca 24 saat boyunca tumer web adresinde gelen tüketici şikayetleri yayınlanmaktadır.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Temmuz 2014