Tüketici Haklarına Nasıl Başvurulur

Konusu 'Güncel bilgiler' forumundadır ve Lavinia tarafından 11 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. Satın aldığınız bir ürün kusurluysa (212) 611 10 00 numaralı telefonu arayarak veya Tüketici Merkezi internet adreslerinden şikayette bulunabilirsiniz.
    Ürünün tesliminden itibaren 30 gün içerisinde Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurarak şikayette bulunabilirsiniz.

    Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
    Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
    Ne kadar para ödediğinizi,
    Sorunun ne olduğunu,
    Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
    Ne yapılmasını istediğinizi anlattığınız bir dilekçe ile dilekçenin ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat başvurabilirsiniz.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Temmuz 2014