Yiyecek Siparişi

Konusu 'Güncel bilgiler' forumundadır ve webkolik tarafından 4 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

  1. webkolik

    webkolik Süper moderatör Yönetici

    Elbette, gün içinde zaman zaman enerjinizin kalmadığını, kendinizde artık yemek yapacak gücü bulamadığınızı düşünebilirsiniz. Elbette, birinin kapınıza sevdiğiniz yemeklerden getirmesini isteyebilirsiniz. Bununla birlikte, dışarıdan yemek siperişi vermek sizde alışkanlık olduysa, o halde sağlıklı seçimler yapmanız için işte birkaç ipucu veriyorum:

    Pizza

    Sebzeli ve ince hamurlu pizza oldukça sağlıklı bir yemektir. Eğer seçenek olarak kepekli undan yapılmış pizza hamuru seçme şansına sahipseniz, o halde bunu sipariş etmeniz sizin için daha da iyi olacaktır. Üzerine, pastırma, sosis, salam ve kırmızı et gibi malzemeler yerine tavuk, mantar, biber, domates, enginar gibi az yağlı malzemelerle hazırlanan hafif pizza menülerinden sipariş edin. Ya da onlardan pizzanıza az miktarda koyulmasını isteyebilirsiniz.

    Suşi

    Suşi hazır yemeklerin yıldızıdır ve gebelik sonrasında kendinizi tekrar sevdiğiniz yemeklerle şımartabilirsiniz. Mayonez katılmadan hazırlanan suşi sizin için çok iyi olacaktır. Bu nedenle çok baharatlı bir orkinos rulosunun ( bunlar mayonezle hazırlanır) yerine sade orkinoz rulosu seçmek daha iyidir.Eğer baharatlı bir suşiyi canınız çekiyorsa, yine de siperiş edebilirsiniz. Çünkü suşi gerçekten iyi bir seçimdir.

    Hamburger

    Hamburgerler, kalori, yağ ve sodyum bakımından yüksek, lifler ve besin değerleri bakımından oldukça düşüktürler. Bunların satışlarındaki hızlı düşme nedeniyle, hamburger mağazası zincirleri menülerine sağlıklı seçenekler eklemek için çalışıyorlar. Izgara tavvuklu sandviç, vejeteryan burger, salata ve yoğurt bardakları oldukça iyi seçimler. Eğer patates kızartması istiyorsanız o halde afiyetle yiyin.:)