Zayıf Kalmanın Kolay Yolları

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Mira tarafından 17 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Zayıf Kalmanın Kolay Yolları nelerdir?

    Zayıf kalmak için neler yapmak gerekir ideal kilonuzu korumak istiyorsanız aşağıdaki bilgileri dikkatlice okuyun ve kilonuzu koruyabilmek zayıf kalabilmek için önerileri dikkaete almalısınız.Öcelikle işe yaktığınız kaloriden az kalori tüketirek başlayın böylece daha kolay kilo verebilirsiniz.Doğru bir beslenme planına başlamadan önce tüm vücudunuz için check-up yaptırın ve herhangi bir sağlık sorununuz olup olmadığını kontrol ettirin. Siz sağlıklı bir bedene sahip olmak için mücadele edeceksiniz, önemli olan televizyonda gördüğünüz mankenler gibi olmak değil, vücudunuz için doğru olan kilo ve sağlığa sahip olmaktır.

    - Diyet savaşlarını kazanmak istiyorsanız, tabağınızı sebze ve meyveyle doldurun. Sebze ve meyve yediklerinizin temelini oluşturmalıdır.

    Meyve ve sebze tüketenlerin, karbonhidrat tüketenlere oranla kilo sorunu daha azdır çünkü meyve ve sebzeler düşük enerjili besin grubudur.Yani koca koca tabaklarda salata ve sebze tüketseniz de, diğer besinlere göre daha az kalori alırsınız. Üstelik meyve ve sebzeler genel olarak lif ve su bakımından çok zengindirler.Yemekten önce mutlaka çorba için veya salata yiyin.Yemekten önce yenen çorba veya salata açlık hissini azaltır ve ana yemeğin daha az yenmesini sağlar. Elbette kremalı çorbalar ve bol yağlı soslu salataları tercih etmeyin. Zayıf kadınlar atıştıracak bir şey aradıklarında, kalorisi düşük ama görüntüsü büyük şeyleri tercih ediyorlar. Meyve, sebze ve yoğurt gibi tercihler, küçük ve kalorisi yüksek şeylerden daha büyük göründüğünden, önce beyninizi doyurmanızı sağlıyor.

    Giderek kronikleşen bu durum, diyetin daha zor yapılmasına neden olur. Siz yiyeceğiniz gıdaların hayaline yönelin. Olayı pozitif hale getirin. Sağlığınızı, hafifleyeceğinizi, zayıflayınca olacağınız hali görün ve düşünün.
    Yediklerinizi yazarsanız, diyetten daha fazla verim alırsınız. Bu liste sayesinde daha sağlıklı beslenmeye başladığınızı göreceksiniz. İçtiklerinizin kalorisini atlamayın. Sadece yedikleriniz değil, içtiklerinizin de bir kalori değeri vardır. Bir bardak kola 150 kaloridir. Bir kadeh şarap 125 kaloridir. Toplamda size fazladan kilo demektir.