Zayıflamak İçin İp Atlamak

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Lavinia tarafından 13 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. İp Atlayarak Zayıflama

    İp Atlamak Zayıflatır m

    Günde 10-15 dakika ip atlayarak fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Günde 15 dakika ip atlayarak 100 kaloriden fazlasını harcayabilirsiniz.

    Amerikan Olimpiyat Güreş Takımı Koçu Buddy Lee şu tekniği tavsiye ediyor:

    Bacaklarını kalça genişliğinde aç. Dizlerini hafifçe kırarak dengede dur. Zıplarken parmak uçlarını yere doğru döndür. Yerden sadece yarım parmak kadar zıpla. Böylece ayakların incinmesin. 10 setlik 10 kez zıpla, hiç durmadan 100 kez zıplayabilecek kadar alışmalısın. Bunu yaptıktan sonra hiç durmadan 500 defa zıplamaya çalış.

    ve daha sonra da bu beş adımlık egzersizi dene:

    [​IMG]

    1. Basic Bounce Alternative Step
    Yerinde sayıyormuş gibi koşarak ısınmaya ip atlayarak kilo vermeye başla. Önce bir ayağını sonra diğerini kullanarak ipten atla. Bir dakikalık koşudan sonra ise her iki zıplayıştan sonra adım değiştir.

    2. Forward Backward Line Hops
    İpi önüne dümdüz olarak ser. Öne zıplayarak parmak uçlarında dengede dur. Sonra da arkaya zıpla. Bir dakika devam et.

    3. Body Weight Squats
    İpi ikiye katla ve ağırlık barı gibi havada tut. Bir dakika boyunca yere çömel ve geri kalk, kol ve gövde kaslarını kullan.

    4. High Knee Lifts
    Alternate step hareketini yap ama bunu yaparken dizlerini kırarak göğsüne doğru kaldır ve ritmini bozma. Bir dakika boyunca devam et.

    5. Alternate Step Sprint
    Bir dakika boyunca Alternate Step hareketi yap. Pozisyonu bozmadan mümkün olduğunca hızla zıpla.