Zayıflamak İçin Tok Tutan Yiyecekler

Konusu 'Sağlıklı Yaşam' forumundadır ve Lavinia tarafından 30 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. Tok Tutan Yiyecekler nelerdir

    Hangi yiyecekler tok tutar

    Zayıflamak istiyorsanız tok tutan yiyecekler listesine de bir göz atmalısınız. Tok tutan yiyeceklerin başında brokoli ve karnabahar gelir. Brokoliyi, ya da karnabaharı hafifçe haşlayıp, üzerine de bir miktar yoğurt dökerek yiyebilirsiniz. Salatalık da tok tutan yiyecekler arasındadır. Salatalığı iyice yıkayıp kabukları ile birlikte dilimleyerek tüketebilirsiniz. Ayrıca ince bir şekilde dilimlenmiş olan salatalığın üzerine bol miktarda dereotu ilavesi yapabilirsiniz. İştah kesen yiyeceklerden biri de ananastır. Öncelikle 200 gram ananas alınmalı, ve çok ince bir şekilde doğranarak süzgeçten geçirilmelidir. Ananasın içerisine 100 gram da nane ile kefir ekleyin, ve bu karışımı tok tutan yiyecekler arasında değerlendirin.
    Ayrıca yüksek lif oranına sahip olan fasulye de sizi tok tutacaktır. Araştırmalar yüksek lif oranına sahip yiyeceklerin midede daha yavaş öğütüldüğünü ve tokluk hissinin yemek yedikten sonra çok daha uzun sürdüğünü gösteriyor.
    Bilim adamlarının ‘mükemmel proteini’ yumurta uzun süre tok hissettiriyor. Kalkan ya da kevrek gibi büyük ızagarada pişirilmiş balıklar daha tok hissetmenizi sağlıyor.
     
    Son düzenleme: 20 Ocak 2013